Bc. Věra Olšanská
Bachelor's thesis
Jazyk reklamy a chyby v reklamním textu
Language errors in advertisements and promotional text
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou užití jazyka v reklamě a chybami, které se v reklamě vyskytují. Pozornost je zaměřena především na jazykové a literární stránky reklamního textu. Zabývá se kritickým zhodnocením chyb, které se v reklamě vyskytují.Abstract:
This bachelor thesis deals with language use in advertising and errors that occur in advertising. Attention is focused primarily on linguistic and literary pages ad text. It deals with a critical assessment of errors that occur in advertising.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ke8fa/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2012
- Supervisor: doc. PhDr. Karla Ondrášková, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Czech Language and Literature for Education
Theses on a related topic
-
Prózy Jiřího Gruši a generační hledisko
Kateřina Školoudová -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Marketing a reklama ve světle a stínu teorie hyper-reality a estetiky mizení
Michal Šoulák