Bc. Věra Olšanská

Bachelor's thesis

Jazyk reklamy a chyby v reklamním textu

Language errors in advertisements and promotional text
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou užití jazyka v reklamě a chybami, které se v reklamě vyskytují. Pozornost je zaměřena především na jazykové a literární stránky reklamního textu. Zabývá se kritickým zhodnocením chyb, které se v reklamě vyskytují.
Abstract:
This bachelor thesis deals with language use in advertising and errors that occur in advertising. Attention is focused primarily on linguistic and literary pages ad text. It deals with a critical assessment of errors that occur in advertising.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
  • Vedúci: doc. PhDr. Karla Ondrášková, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masaryk University

Faculty of Education

Bachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Czech Language and Literature for Education

Práce na příbuzné téma