Jazyk reklamy a chyby v reklamním textu – Bc. Věra Olšanská
Bc. Věra Olšanská
Bakalářská práce
Jazyk reklamy a chyby v reklamním textu
Language errors in advertisements and promotional text
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou užití jazyka v reklamě a chybami, které se v reklamě vyskytují. Pozornost je zaměřena především na jazykové a literární stránky reklamního textu. Zabývá se kritickým zhodnocením chyb, které se v reklamě vyskytují.Abstract:
This bachelor thesis deals with language use in advertising and errors that occur in advertising. Attention is focused primarily on linguistic and literary pages ad text. It deals with a critical assessment of errors that occur in advertising.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ke8fa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedoucí: doc. PhDr. Karla Ondrášková, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Prózy Jiřího Gruši a generační hledisko
Kateřina Školoudová -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Marketing a reklama ve světle a stínu teorie hyper-reality a estetiky mizení
Michal Šoulák