Bc. Kateřina Melmuková

Diplomová práce

Projevy dlouhodobého působení marketingové komunikace na českou populaci

Manifestations of long-term marketing communication on the Czech population
Anotace:
Cílem práce je vymezit projevy dlouhodobého působení marketingové komunikace na českou populaci, tedy odpovědět na otázku, jakou reálnou účinnost marketingová komunikace na populaci má. Specificky přitom bude sledována otázka vlivu marketingové komunikace na spotřebitelské chování občanů České republiky, vzájemných (možných) souvislostí mezi marketingovou komunikací a některými negativními sociálními …více
Abstract:
The aim is to define the symptoms of long-term effects of marketing communication for Czech population, to answer the question what the real effectiveness of marketing communication has on the population. Specifically, while the question of the impact will be monitored marketing communication on consumer behavior of Czech citizens, mutual (possible) links between marketing communications and some negative …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2017
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní