Adéla Šrámková

Master's thesis

Personální marketing a employer branding vybraných hotelových společností

Personnel marketing and employer branding of selected hotel companies
Abstract:
Cílem diplomové práce je komparace a zhodnocení online personálně-marketingových aktivit vybraných hotelových společností z pohledu vnějšího hodnotitele (uchazeče o zaměstnání). V současné době jsou online kanály využívány nejen pro hledání práce, ale také informací o zaměstnavateli či sdílení pracovních zkušeností. Internetový obsah týkající se zaměstnavatelů má významný vliv na rozhodování uchazečů …more
Abstract:
The aim of the thesis is to compare and evaluate the online personnel-marketing activities of selected hotel companies from the perspective of external evaluator (job seeker). Currently, online channels are used not only for job search, but also for searching information about employers and sharing work experience. Online content related to employers has a significant influence on the decision-making …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 8. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2020
  • Supervisor: Jan Žufan
  • Reader: Kateřina Hyan

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79565