Adéla Šrámková

Diplomová práce

Personální marketing a employer branding vybraných hotelových společností

Personnel marketing and employer branding of selected hotel companies
Anotace:
Cílem diplomové práce je komparace a zhodnocení online personálně-marketingových aktivit vybraných hotelových společností z pohledu vnějšího hodnotitele (uchazeče o zaměstnání). V současné době jsou online kanály využívány nejen pro hledání práce, ale také informací o zaměstnavateli či sdílení pracovních zkušeností. Internetový obsah týkající se zaměstnavatelů má významný vliv na rozhodování uchazečů …více
Abstract:
The aim of the thesis is to compare and evaluate the online personnel-marketing activities of selected hotel companies from the perspective of external evaluator (job seeker). Currently, online channels are used not only for job search, but also for searching information about employers and sharing work experience. Online content related to employers has a significant influence on the decision-making …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 8. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2020
  • Vedoucí: Jan Žufan
  • Oponent: Kateřina Hyan

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79565