Personální marketing a employer branding vybraných hotelových společností – Adéla Šrámková
Adéla Šrámková
Master's thesis
Personální marketing a employer branding vybraných hotelových společností
Personnel marketing and employer branding of selected hotel companies
Abstract:
Cílem diplomové práce je komparace a zhodnocení online personálně-marketingových aktivit vybraných hotelových společností z pohledu vnějšího hodnotitele (uchazeče o zaměstnání). V současné době jsou online kanály využívány nejen pro hledání práce, ale také informací o zaměstnavateli či sdílení pracovních zkušeností. Internetový obsah týkající se zaměstnavatelů má významný vliv na rozhodování uchazečů …moreAbstract:
The aim of the thesis is to compare and evaluate the online personnel-marketing activities of selected hotel companies from the perspective of external evaluator (job seeker). Currently, online channels are used not only for job search, but also for searching information about employers and sharing work experience. Online content related to employers has a significant influence on the decision-making …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 8. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79565
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2020
- Supervisor: Jan Žufan
- Reader: Kateřina Hyan
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79565
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Andrea Hořínková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Gabriela Ječná -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Nikola Kozáková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Lucie Prokopová -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Eliška Bazalová -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele v digitálním světě
Natálie Prudičová -
Značka zaměstnavatele společnosti PwC
Li Li Luu -
Personální marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Denisa Řeháková