Personální marketing a employer branding vybraných hotelových společností – Adéla Šrámková
Adéla Šrámková
Master's thesis
Personální marketing a employer branding vybraných hotelových společností
Personnel marketing and employer branding of selected hotel companies
Anotácia:
Cílem diplomové práce je komparace a zhodnocení online personálně-marketingových aktivit vybraných hotelových společností z pohledu vnějšího hodnotitele (uchazeče o zaměstnání). V současné době jsou online kanály využívány nejen pro hledání práce, ale také informací o zaměstnavateli či sdílení pracovních zkušeností. Internetový obsah týkající se zaměstnavatelů má významný vliv na rozhodování uchazečů …viacAbstract:
The aim of the thesis is to compare and evaluate the online personnel-marketing activities of selected hotel companies from the perspective of external evaluator (job seeker). Currently, online channels are used not only for job search, but also for searching information about employers and sharing work experience. Online content related to employers has a significant influence on the decision-making …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 8. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79565
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2020
- Vedúci: Jan Žufan
- Oponent: Kateřina Hyan
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79565
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Andrea Hořínková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Gabriela Ječná -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Nikola Kozáková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Lucie Prokopová -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Eliška Bazalová -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele v digitálním světě
Natálie Prudičová -
Značka zaměstnavatele společnosti PwC
Li Li Luu -
Personální marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Denisa Řeháková