Bc. Nicole Márová

Master's thesis

Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování

The strategy of building and developing customer relationships
Anotácia:
Pro tuto diplomovou práci bylo zvoleno téma strategie vytváření vztahů se zákazníky a jejich upevňování. Hlavním cílem je na základě analýzy konkrétního podniku navrhnout inovovanou formu CRM systému, která povede ke zlepšení systému firmy s cílem efektivně přilákat nové, nejen klíčové zákazníky, a zároveň také efektivně udržet jejich vztahy a vzájemně je koordinovat a řídit.
Abstract:
This diploma thesis chooses as its subject the strategy of building and developing relationships with customers. The main aim was to suggest an innovated form of a CRM system based on the analysis of an actual company, which would lead to improvement of the company and would also bring new customers, and not just the key ones, and would efficiently maintain the relationships while coordinating and …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
  • Vedúci: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication