Návrhy na zvýšení kapacity tratě 244 v úseku Brno hl. n. Moravský Krumlov – Bc. Jan Bernát
Bc. Jan Bernát
Diplomová práce
Návrhy na zvýšení kapacity tratě 244 v úseku Brno hl. n. Moravský Krumlov
Suggestions to increasing of capacity of the railway track 244 in the section between Brno hl. n. and Moravský Krumlov
Anotace:
Tato práce je věnována organizaci vlakové dopravy na traťovém úseku Brno hlavní nádraží - Moravský Krumlov. Práce se zabývá výpočty a návrhy nově vzniklé kapacity traťových kolejí vyvolané změnami provozně organizačními, v oblasti vozového parku, stavebně rekonstrukčními a změnami zabezpečovacího zařízení. Výsledkem práce je návrh pro zkapacitnění tratě v souladu s požadovaným výhledovým dopravním …víceAbstract:
The work is dedicated to the organization of railway traffic in open line section between Brno hlavní nádraží and Moravský Krumlov. The work deals with the calculations and suggestions of newly created capacity of line tracks caused by the changes of operational and organizational, in the section of the rolling stock, building renovations and signalling systems. The result of the work is a suggestion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Široký, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bernát, Jan. Návrhy na zvýšení kapacity tratě 244 v úseku Brno hl. n. Moravský Krumlov. Pardubice, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Technologie a řízení dopravy
Práce na příbuzné téma
-
Vliv modifikací vlastností přejezdových zabezpečovacích zařízení mimo dosavadní funkční a principiální rámec na charakteristické bezpečnostní a provozní parametry těchto zařízení.
Josef Netolický -
Modernizace zabezpečovacího zařízení tratového úseku Nemanice - Ševětín
Zdeňka Lipoldová -
Vliv zabezpečovacího zařízení na technologii provozu linky C pražského metra
Adam Valeček -
Organizace vlakové dopravy po změně traťového zabezpečovacího zařízení v úseku Brno-Maloměřice - Brno-Královo Pole
Jan Bernát -
Traťové zabezpečovací zařízení s počítačem náprav
Jaroslav Ulek -
Automatizace zpracování plánů údržby a návodu na údržbu pro sdělovací a zabezpečovací zařízení
Roman Komzák -
Vliv změny zabezpečovacího zařízení v žst. Třebechovice pod Orebem na provozní intervaly
Petr Urban -
Návrh modifikací principů spouštění a ukončování výstrahy železničních přejezdových zabezpečovacích zařízení.
Miroslav Čadský