Šárka Konhefrová

Bakalářská práce

Analýza vnímání privátních značek na českém trhu

Anotace:
Bakalářská práce prostřednictvím dotazníkového šetření provádí analýzu vnímání privátních značek na českém trhu a u obchodního řetězce Kaufland. Zachycuje vnímání privátních značek jejich spotřebiteli, motiv k realizaci či nerealizaci nákupu spotřebitelů. Práce se taktéž orientuje na vlastní průzkum, konkrétně obsahové analýzy v reklamních letácích a propagace v televizních spotech a na sociálních …více
Abstract:
The bachelor’s thesis analyses the perception of private labels on the Czech market and the retail chain Kaufland through a questionnaire survey. It captures the perception of private brands by their consumers, the consumers' motive for making or not making a purchase. The thesis also focuses on its own research, specifically content analysis in advertising leaflets and promotions in TV spots and on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. et Ing. Nikola Sagapova
  • Oponent: Ing. Šárka Kolářová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.