Analýza vnímání privátních značek na českém trhu – Šárka Konhefrová
Šárka Konhefrová
Bakalářská práce
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
Anotace:
Bakalářská práce prostřednictvím dotazníkového šetření provádí analýzu vnímání privátních značek na českém trhu a u obchodního řetězce Kaufland. Zachycuje vnímání privátních značek jejich spotřebiteli, motiv k realizaci či nerealizaci nákupu spotřebitelů. Práce se taktéž orientuje na vlastní průzkum, konkrétně obsahové analýzy v reklamních letácích a propagace v televizních spotech a na sociálních …víceAbstract:
The bachelor’s thesis analyses the perception of private labels on the Czech market and the retail chain Kaufland through a questionnaire survey. It captures the perception of private brands by their consumers, the consumers' motive for making or not making a purchase. The thesis also focuses on its own research, specifically content analysis in advertising leaflets and promotions in TV spots and on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/fq3h4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. et Ing. Nikola Sagapova
- Oponent: Ing. Šárka Kolářová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.