Návrh komunikačního mixu značky elektrospotřebičů – Marek Skřivánek
Marek Skřivánek
Bakalářská práce
Návrh komunikačního mixu značky elektrospotřebičů
Communication mix design of an electric appliances brand
Abstract:
Cieµom mojej bakalárskej práce bolo navrhnú» vhodné prvky marketingového komunikačného mixu zamerané na konečného zákazníka značky Brandt na českom trhu. Na základe analýzy trhu vyplývajúceho z marketingového výskumu navrhnú» odporúčania na zvýąenie známosti značky. Teoretická čas» práce obsahuje charakteristiku spoločnosti Brandt a jej históriu. Taktieľ som sa v nej zaoberal teoretickými východiskami …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2008
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/68988
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Martina Mihoková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Katarína Rakuščinec -
Marketingový komunikačný mix vybraného podniku
Nina Karasová -
Marketingový komunikační mix vybrané cestovní agentury
Marek Kytka -
Komunikačný mix vo vybranom ubytovacom zariadení
Nikola Karasová -
MARKETINGOVÝ KOMUNIKAČNÍ MIX VYBRANÉHO LÁZEŇSKÉHO ZAŘÍZENÍ X
Adam Makiš -
Komunikačný mix vo vybranej finančnej inštitúcii
Lucia Mlynáriková -
Komunikačný mix finančnej inštitúcie
Martina Kurišová -
Komunikačný mix vybranej finančnej inštitúcie
Zuzana Radošová