CRM a jeho uplatnění ve společnosti Znovín Znojmo – Šárka Novotná
Šárka Novotná
Diplomová práce
CRM a jeho uplatnění ve společnosti Znovín Znojmo
CRM and its application in the company Znovín Znojmo Inc.
Anotace:
Předmětem mé diplomové práce CRM a jeho uplatnění ve společnosti Znovín Znojmo a.s. je analýza stávajícího využití CRM ve společnosti mimo jiné i na základě dotazníkového šetření, jehož výsledky poslouží k návrhu případných zlepšení. Práce je členěna do šesti kapitol, které lze pomyslně rozdělit na praktickou a teoretickou část. V teoretické části diplomové práce jsou popsány marketingové a komerční …víceAbstract:
The subject of my diploma thesis CRM and its application in the company Znovín Znojmo Inc. is analysis of the temporary usage of CRM in the company among other things based on the survey, which results will be used to draft potential improvements. Thesis is divided into six chapter divided into practical and theoretical parts. The theoretical part of thesis describes the marketing and commercial communications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49817
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Štěpán Bilíček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49817
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Martina Danielová -
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Miroslava Bicková -
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Anna Kučerová -
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Ivana Forejtová -
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Alena Bridziková -
CRM - Řízení vztahu se zákazníkem v praxi
Adam Pour -
Řízení vztahu k zákazníkům (CRM)
Klára Eklová -
Řízení vztahu se zákazníky - CRM
Petr Schlixbier