Souvislost jasnosti sebepojetí adolescentů s aktivním a pasivním užíváním Instagramu – Klára Černohorská
Klára Černohorská
Bachelor's thesis
Souvislost jasnosti sebepojetí adolescentů s aktivním a pasivním užíváním Instagramu
Exploring the relationship between adolescents' self-concept clarity and different types of Instagram use
Anotácia:
Cílem této práce byla explorace souvislosti jasnosti sebepojetí adolescentů (15–18 let) s aktivním a pasivním užíváním Instagramu. Současně se práce zabývala sociální podporou na Instagramu, jejím vztahem s různými způsoby užívání této sociální sítě a jejím moderačním efektem na primárně zkoumaný vztah. Škála aktivního užívání neprokázala dobrou shodu modelu s daty, a proto byla její struktura na základě …viacAbstract:
The aim of this study was to explore the relationship between self-concept clarity of adolescents (aged 15–18) and their active and passive Instagram use. The study also examined the role of social support on Instagram in relation to the different types of Instagram use and its moderating effect on the primary relationship. Due to the unsatisfactory model fit with the data, structure of the active …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ajl19/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedúci: Mgr. Martina Pourová
- Oponent: Mgr. Lenka Dědková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / odbor:
Psychology / Psychology
Práce na příbuzné téma
-
Motivace ke studiu a vztah k self u studentů Masarykovy univerzity
Barbora Babičová -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Definition of Common Terms Used in Social Media Platforms
Natálie Odleváková -
Social Media Marketing komerčních organizací
Melinda Fabiánová -
The self-presentation of Instagram influencers and the construction of social media celebrity
Dominika Beneš Kováčová -
Vnímání soukromí na sociální síti Instagram pohledem uživatelů
Markéta Křečková