Bc. Petra Mikliczová

Bakalářská práce

Dary versus reklama z právního,účetního a daňového hlediska ve vybraném podniku

Donations versus advertising of legal, accounting and tax perspective in a chosen company
Anotace:
Téma mé bakalářské práce je dary versus reklama z právního, účetního a daňového hlediska ve vybraném podniku. Cílem práce je provést jejich analýzu a dopad daňového zatížení. Zaměřením se na jeden kalendářní rok se v závěru roku podíváme v účetní závěrce na jejich dopady a na náklady, které můžeme danit a které naopak ne. V závěru práce doporučuji podnikatelům, aby byli více velkorysí a poskytovali …více
Abstract:
The topic of my Bachelor thesis is advertising versus donations from legal, accounting and tax aspects of the chosen company. The aim of this work is to analyze the impact of a tax burden. By focusing on one calendar year at the end of the year I look at the financial statements and their impact on the costs that can be taxed or not. In conclusion, I recommend entrepreneurs to be more generous in their …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 9. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2015
  • Vedoucí: Ing. Marta Hortová
  • Oponent: Mgr. Stanislav Křída

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma