Analýza recruitmentu na internetu pro zvolený segment firem v České republice – Bc. Zuzana JÍLKOVÁ
Bc. Zuzana JÍLKOVÁ
Master's thesis
Analýza recruitmentu na internetu pro zvolený segment firem v České republice
Analysis of recruitment on the internet for the selected segment of companies in the Czech Republic
Abstract:
Předložená diplomová práce se zabývá analýzou recruitmentu na internetu ve vybraném segmentu firem v České republice. Práce se zaměřuje převážně na zhodnocení náborových aktivit prostřednictvím webových stránek a sociálních sítí. V teoretické části práce je charakterizována problematika marketingové komunikace, vysvětlení základních pojmů týkajících se získávání zaměstnanců a následně jsou popsány …moreAbstract:
This diploma thesis deals with analysis of recruitment on the Internet in a selected segment of companies in the Czech Republic. The work focuses mainly on evaluation of recruitment activities through websites and social networks. The theoretical part of the thesis describes the issues of marketing communication, explanation of basic concepts related to employee recruitment and subsequently describes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JÍLKOVÁ, Zuzana. \textit{Analýza recruitmentu na internetu pro zvolený segment firem v České republice}. Online. Master's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2018. Available from: https://theses.cz/id/2v1ep6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
JÍLKOVÁ, Zuzana. Analýza recruitmentu na internetu pro zvolený segment firem v České republice. Plzeň, 2018. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Andrea Hořínková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Gabriela Ječná -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Nikola Kozáková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Lucie Prokopová -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Eliška Bazalová -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele v digitálním světě
Natálie Prudičová -
Značka zaměstnavatele společnosti PwC
Li Li Luu -
Personální marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Denisa Řeháková