Pavla Majerová, DiS.
Bachelor's thesis
Reklama a generace Z
Advertising and Generation Z
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zkoumání evoluce vztahu jednotlivců k reklamě. Konkrétně vztahů a postojů zástupců generace Z. Teoretická část je věnována popisu jednotlivých způsobů a cest, kterými je dnes možné dostat reklamní sdělení k jeho příjemci. Zabývá se časem, který s jednotlivými médii trávíme a závislostí tohoto jevu na výši mediálních investic, které každoročně do masmédií plynou. Teoretická …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to examine the relationship and attitudes of representatives of Generation Z to the advertisement. The theoretical part is devoted to the description of ways and forms by which it is possible today to get an advertising message to its recipient. It deals with the time we spend with individual media and the amount of media investments that flow into the mass media …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Majerová, Pavla. Reklama a generace Z. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Anna Štefánková -
Nové formy marketingové komunikace
Martin Kadlec -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Veronika Kuchárová -
Moderní formy marketingové komunikace
Jakub Hrabák -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Jakub Hrabák -
Moderní formy marketingové komunikace
Tomáš Komenda -
Formy marketingové komunikace jazkových škol v ČR se zacílením na širokou veřejnost.
Zuzana Dvořáková -
Moderní formy marketingové komunikace
Lidia Panova