Ing. Václav Kameníček

Master's thesis

Analýza umísťování konkrétního produktu na trh

Analysis of product positioning on the market
Abstract:
Předmětem diplomové práce Umísťování značky na trhu je analýza společností AG FOODS Group, a.s.navrhovaného umístění značky Fresh Fruits a návrh nového konceptu umístění značky na trhu. Teoretická část se zabývá charakteristikou procesu umísťování značky na trhu a procesy, za kterých koncepce umístění, neboli positioningu vychází. Praktická část se věnuje návrhu positioningu značky Fresh Fruits na …more
Abstract:
The goal of submitted thesis: Brand positioning is the analysis of the positioning concept of the brand called Fresh Fruits suggested by company AG FOODS Group and proposal of the new positioning concept of the brand on the market. The theoretical part is concentrated on characterizing the process called positioning of the brand on the market and processes related to the positioning. The practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 9. 2006

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 9. 2006
  • Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta