The Millennial Shopper: Rethinking Customer Experience in the Digital Age – Zuzana Sleziaková
Zuzana Sleziaková
Master's thesis
The Millennial Shopper: Rethinking Customer Experience in the Digital Age
Zákazník "Millennial": Přehodnocení zkušeností zákazníků v digitálním věku
Anotácia:
Cílem předkládané diplomové práce je prozkoumat nákupní preference českých zákazníků generace "Millennials", kteří brzy budou reprezentovat největší spotřebitelský segment na trhu. V teoretické části se diskutuje o různých maloobchodních modelech a jejich vývoji v čase, spolu s technologiemi, které mění tradiční tvář maloobchodu. Pro poskytnutí teoretického základu pro pozdější analýzu, tato část dále …viacAbstract:
The objective of the presented master’s thesis is to investigate the shopping preferences of Czech millennial customers, who will soon represent the largest consumer segment in the marketplace. The theoretical part discusses different retail business models and their evolution over time, along with disruptive technologies, changing the traditional face of retail. To provide a theoretical basis for …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 2. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71341
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2017
- Vedúci: Markéta Lhotáková
- Oponent: Květa Olšanová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71341
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Inovace marketingového komunikačního mixu vybraných podniků z odvětví maloobchodního prodeje kancelářských a školních potřeb v digitálním prostředí
Adéla Vilímková -
Logistické procesy a inovace v maloobchodě Lidl
Natálie Břichnáčová -
Inovácie a český retail business
Maroš Pecho -
Expanding a retail company online
Marek Andreánsky -
VĚRNOSTNÍ APLIKACE RETAILOVÝCH ŘETĚZCŮ V ČR A JEJICH INOVACE
Dominik Drobný -
Inovace v maloobchodě – příklady dobré praxe
Adéla Klimešová -
Metodika implementace komplexních retailových řešení v oblasti lifestyle retail
Lukáš Příklenk