Veronika Radová

Diplomová práce

Marketingová strategie vybraného průmyslového podniku

Anotace:
Cílem této diplomové práce je analýza, vyhodnocení a doporučení marketingové strategie vybrané společnosti. Záměrem této práce je rovněž navrhnout vylepšení postupů, aby bylo možné se včas vyvarovat chyb, případně včas a vhodně učinit nápravu. Pro potřeby této práce je vybrán průmyslový podnik výrobního charakteru nacházející se v České republice, který je v celé práci z důvodů ochrany dat označován …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze, evaluate and recommend the marketing strategy of the selected company. The aim of this diploma thesis is also to propose improvements to the procedures so that errors can be avoided in a timely manner, fix the errors in a timely manner and appropriately remediated. For the purpose of this diploma thesis, an industrial enterprise of a manufacturing character …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 7. 2018
Identifikátor: http://theses.cz/id/2vewpm/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2018

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku