Miroslava Pšikalová

Bakalářská práce

Le marketing local dans un monde global, L exemple du Groupe Danone

The local marketing in the global world, The example of Danone Company
Abstract:
The primary purpose of this study was to show opportunities of global companies while adapting their products to local markets. The secondary purpose was to proof that every company needs some kind of adaptation. First chapter describes opportunities of determination of market's segmentation. This part deals with Hofstede theory of cultural dimensions, segmentation of yogurt market and operating with …více
Abstract:
Ce mémoire tente de démontrer les possibilités qu ont les entreprises multinationales pour adapter leurs produits sur les marchés locaux. En plus il essaie de prouver la nécessité d adapter les produits. Dans la premiere partie on étudie les possibilités de la segmentation du marché global. Elle présente la théorie des dimensions culturelles d?Hofstede, la segmentation du marché des yaourts et la gestion …více
 
 
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2010
  • Vedoucí: Michel Viland

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 5. 5. 2010 dostupné: světu
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 2vke97 2vke97/2
6. 5. 2010
Složky
Soubory
Nejezchleba, O.
12. 6. 2010
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.