Obchodní analýza – důležitá fáze vývoje nového produktu – Bc. Stanislav Mottl
Bc. Stanislav Mottl
Master's thesis
Obchodní analýza – důležitá fáze vývoje nového produktu
Business analysis - an important phase of new product development
Abstract:
Diplomová práce se zabývá nabídkou a dostupností bezlepkových potravin na základních školách v České republice. Práce je členěna na tři části: teoretickou, praktickou a návrhovou. Cílem práce je analyzovat současný stav nabídky potravin pro celiaky na základních školách. Pro účely práce bylo provedeno dotazníkové šetření, při kterém bylo osloveno 4149 potenciálních respondentů z řad vedení základích …moreAbstract:
This thesis deals with the supply and availability of gluten-free foods in elementary schools in the Czech Republic. The work is divided into three parts: theoretical, practical and design. The aim is to analyze the current state of the supply of food for celiacs in primary schools. For the purpose of this work was carried out a survey in which were approached 4149 potential respondents from among …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 11. 2014
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/8384/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 1. 2015
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza učebnice pro odborný předmět Marketing SOŠ
Ondřej Dufek -
Direct Marketing of the selected company
Islam Melordoyev -
Personální marketing v obchodní společnosti
Lucie Provazníková