Jakub KÝHOS

Bakalářská práce

Konkurenceschopnost e-commerce business modelů v období pandemie COVID-19

Competitiveness of e-commerce business models during the COVID-19 pandemic
Anotace:
E-commerce se stala nedílnou součástí trhu. Již před pandemií covidu-19 tvořila e-commerce 18 % z celkových prodejů v zemích EU. Během pandemie zaznamenala i díky vládním omezením výrazný růst. Hlavním cílem práce je srovnání konkurenceschopnosti business modelů vybraných společností během pandemie covidu-19 a po ní. Dílčími cíli práce je rozbor jednotlivých business modelů vybraných e-commerce společností …více
Abstract:
E-commerce has become an integral part of the market. Even before the COVID-19 pandemic, e-commerce accounted for 18 % of the latest sales in EU countries. During the pandemic, e-commerce saw significant growth, also thanks to government restrictions. The main goal of the work is to compare the competitiveness of the business models of selected companies during and after the COVID-19 pandemic. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Marek Vokoun, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KÝHOS, Jakub. Konkurenceschopnost e-commerce business modelů v období pandemie COVID-19. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management