Jiří Kakrda
Diplomová práce
Stíny v realtimové grafice
Shadows in Real-time Rendering
Anotace:
Cílem diplomové práce je prozkoumání a otestování metod pro výpočet stínů v reálném čase. Práce se věnuje především metodám založených na algoritmu shadow mapping a metodám ambientní okluze pracujících v obrazovém prostoru. Vybrané metody pro výpočet stínů a ambientní okluze jsou implementovány ve vytvořené aplikaci. Na závěr je porovnána výpočetní náročnost implementovaných metod a zhodnocena jejich …víceAbstract:
The main purpose of the Diploma Thesis is to examine and test methods for calculating shadows in real time. The Diploma Thesis focuses on methods based on shadow mapping algorithm and screen-space ambient occlusion methods. Chosen methods for calculating shadows and ambient occlusion are implemented in the designed application. Finally, there is compared a computing expensiveness of implemented methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM4282
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2016
- Vedoucí: Ing. Karel Petránek
- Oponent: Ing. Bruno Ježek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva