Generační rozdíly v rozhodování zákazníků při výběru dovolené – Bc. Karolína Konrádová
Bc. Karolína Konrádová
Master's thesis
Generační rozdíly v rozhodování zákazníků při výběru dovolené
Generacional differences in customer decision-making when choosing a holiday
Abstract:
Tato diplomová práce je věnována problematice generačních rozdílů v rozhodování zákazníků při výběru dovolené. Zaměřuje se zejména na porovnání rozdílů generací X, Y a Z.Abstract:
This thesis is devoted to the issue of generational differences in customers' decision-making when choosing a vacation. It mainly focuses on comparing the differences between generations X, Y and Z.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/oxjj5/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2024
- Supervisor: Mgr. Jozef Šimúth, PhD.
- Reader: PhDr. Jindra Stříbrská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KONRÁDOVÁ, Karolína. \textit{Generační rozdíly v rozhodování zákazníků při výběru dovolené}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2024. Available from: https://theses.cz/id/2wdmm9/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Master programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Exploring the impact of TikTok and Instagram marketing on generation Z cosmetics female consumers in the Czech Republic
Olha Vasylchenko -
Generační rozdíly v rozhodování zákazníků
Tereza Lorenzová -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova -
Marketingová komunikace a online generace
Soňa Babánková -
Porovnání rozhodovacího procesu zákazníků generace X, Y a Z.
Tetiana Oshchiepkova -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Veronika Kuśová -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Petra Olszarová -
Model zákazníka generace Y na trhu bankovních a jiných finančních produktů v kontextu behaviorální ekonomie
Kateřina Fojtů