Bc. Šárka Masopustová

Diplomová práce

Tvorba Milana Grygara v intermediálním kontextu

Milan Grygar's production in the Context of Intermedia
Anotace:
První část studie pomáhá pochopení důležitých pojmů týkajících se vztahu hudby a výtvarného umění a hodnotí postoje teoretiků zabývajících se touto oblastí. Seznámí s důležitými etapami v kulturním vývoji 20. století z pohledu éry Nové hudby a vysvětlí rozdíly mezi stěžejními výrazy, jakými jsou grafická hudba či hudební grafika. V další části se práce zaměří na objasnění vývoje samotné partitury pro …více
Abstract:
The first part of essay helps to understand with the important concepts concerning the relationship of music and art theorists and evaluate the attitudes involved in this area. Acquaints with important milestones in the cultural development of the 20th century from the perspective of era of New music and explains the core differences between expressions such as graphic music or music graphics. In another …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 2. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií