Vnímání adidas Runners okolím a jeho vliv na chování spotřebitele – Sabina Šrámková
Sabina Šrámková
Master's thesis
Vnímání adidas Runners okolím a jeho vliv na chování spotřebitele
Perception of adidas Runners and his influence on consumer behaviour
Abstract:
Tématem diplomové práce je Vnímání Adidas Runners okolím a jeho vliv na chování spotřebitele. Hlavním cílem práce je návrh na zlepšení nástroje marketingové komunikace společnosti Adidas ČR, s.r.o., konkrétně komunity Adidas Runners Prague, s jeho vlivem na chování spotřebitele. Dílčím cílem práce je zhodnocení současného stavu Brand Marketingu Adidas ČR, s.r.o. Pro zpracování analýz, hodnocení a vysvětlení …moreAbstract:
The theme of this diploma thesis is the perception of Adidas Runners and its influence on consumer behaviour. The main aim of the thesis is to propose an improvement of marketing communication tool used by Adidas ČR, s.r.o., concretely the Adidas Runners Prague community, with its influence on consumer behaviour.The partial goal of the thesis is to evaluate the current state of Brand Marketing, Adidas …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠRÁMKOVÁ, Sabina. \textit{Vnímání adidas Runners okolím a jeho vliv na chování spotřebitele}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/2wmp1p/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Economics and Cultural Studies
Theses on a related topic
-
Marketing a image značky adidas
Klára Jíchová -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Značka a její působení na zákazníka
Lucie Havlíková -
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
Aneta Szulló -
Kultúra ako značka. Potenciál využitia franchisového modelu v kultúrnych inštitúciách
Lenka Kavuľová -
Biokonjugáty nanočástic pruské modři jako značka pro imunostanovení
Květa Mertová -
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
Klára Surmová -
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti Raiffeisenbank
Klára Valentková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights