Umělá inteligence v PC hrách a její modelování – Ing. Jan Januš
Ing. Jan Januš
Bakalářská práce
Umělá inteligence v PC hrách a její modelování
Modeling of artificial intelligence in PC games
Anotace:
Práce představuje základní principy použití umělé inteligence (UI) při vytváření PC her. Teoretická část je rozdělena na tři části: Vysvětlení základních pojmů z této oblasti, dělení UI z hlediska herních žánrů a nakonec na popis mechanismů UI v konkrétní hře. V praktické části je představen editor na tvorbu UI, ve kterém je vymodelována mapa s určitou UI postav, které se na ní pohybují.Abstract:
This thesis introduces the basic principles of using artificial intelligence (AI) in creating PC games. The theoretical part is divided into three parts: An explanation of basic concepts, dividing AI in terms of game genres and finally a description of AI mechanisms in a specific game. In the practical part an AI editor is introduced. There is a modelled map, with a set of AI characters, created in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Soňa Neradová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Januš, Jan. Umělá inteligence v PC hrách a její modelování. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniverzita Pardubice
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační technologie / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Názorná demonstrace principů a funkčnosti vybraných algoritmů a metod umělé inteligence: A* a jeho alternativy
Jan Hauschwitz -
Analýza příležitostí a vyhlídek pro investice do čínského odvětví umělé inteligence na základě srovnávací analýzy hlavních čínských společností zabývajících se umělou inteligencí, s přihlédnutím ke strategii "Made in China 2025" a cílům "Plánu rozvoje Číny na století".
Yevhen Turkin -
Umělá inteligence a ambivalentní podstata života 3.0 v digitalizované společnosti
Petr Krčál -
Digitalizace života a umělá inteligence – pokrok nebo apokalypsa?
Kryštof Rožek -
Umělá inteligence a její využití v marketingové komunikaci
Jakub Červencl -
Umělá inteligence a vzdělávací podcasty
Pavla Sládková -
Digitalizace života a umělá inteligence – pokrok nebo apokalypsa?
Alona Tomusiak -
Umělá inteligence a řešení pandemie COVID-19
Ján Kožuško