Ing. Jan Januš

Bakalářská práce

Umělá inteligence v PC hrách a její modelování

Modeling of artificial intelligence in PC games
Anotace:
Práce představuje základní principy použití umělé inteligence (UI) při vytváření PC her. Teoretická část je rozdělena na tři části: Vysvětlení základních pojmů z této oblasti, dělení UI z hlediska herních žánrů a nakonec na popis mechanismů UI v konkrétní hře. V praktické části je představen editor na tvorbu UI, ve kterém je vymodelována mapa s určitou UI postav, které se na ní pohybují.
Abstract:
This thesis introduces the basic principles of using artificial intelligence (AI) in creating PC games. The theoretical part is divided into three parts: An explanation of basic concepts, dividing AI in terms of game genres and finally a description of AI mechanisms in a specific game. In the practical part an AI editor is introduced. There is a modelled map, with a set of AI characters, created in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Soňa Neradová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Januš, Jan. Umělá inteligence v PC hrách a její modelování. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatiky