Iveta Albiniová

Bakalářská práce

Možnosti propagace ve virtuálním prostředí

Promotion Possibilities in Virtual Environment
Anotace:
Cílem bakalářské práce je popsat možnosti propagace ve virtuálním prostředí. V teoretické části jsou vysvětleny a popsány informace o marketingových nástrojích, jako jsou marketingová komunikace a propagace, marketingová činnost na sociálních sítích a virtuální prostředí. Praktická část se věnuje konkrétním případům propagace ve virtuálním prostředí, především je věnována pozornost sociálním sítím …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.