Environmental Marketing and Brand Perception in the Sports Apparel Industry – Matthew Allen
Matthew Allen
Diplomová práce
Environmental Marketing and Brand Perception in the Sports Apparel Industry
Environmentální marketing a vnímání značky v průmyslu sportovních oděvů
Anotace:
Příspěvek se zabývá historií environmentálního marketingu od jeho počátků po současnost. S ohledem na sportovní oděvní průmysl byl proveden průzkum, jehož cílem bylo získat přehled o povědomí spotřebitelů o životním prostředí a jejich nákupních zvyklostech u výrobků šetrných k životnímu prostředí. V průzkumu bylo dále vnímáno vnímání značek sportovních oděvů spotřebiteli ohledně šetrnosti k životnímu …víceAbstract:
The paper covers the history of environmental marketing from its beginnings conception to its current day use. With respect the sports apparel industry, a survey was conducted to gain insight on consumer environmental consciousness and their purchasing habits of environmentally friendly products. Additional in the survey was the consumers' perception of sports apparel brands regarding each brand's …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81362
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Jaroslav Halík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81362
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.