Bc. Barbara Herucová

Diplomová práce

Fenomén hier vo verejnom priestore v Brne a Kodani v období rokov 2010 – 2015

The Games in Public Space Phenomena in Brno and Copenhagen from 2010 to 2015
Abstract:
Digital and non-digital games are entering the public space – physical and discoursive – and they are becoming an important part of contemporary culture. This process is connected with other phenomena like the concept of playfulness, gamification, pervasive games and videogames which are commonly considered one of the cultural and creative industries. In the master’s thesis The Games in Public Space …více
Abstract:
Digitálne aj nedigitálne hry vstupujú do verejného priestoru – fyzického i diskurzívneho – a postupne si budujú svoje pevné postavenie v kultúre súčasnej spoločnosti. Svoje miesto si tu buduje i koncept „hravosti“ (playfulness), gamifikácia, i pervazívne hry. Odvetvie videohier je rovnako etablovanou súčasťou každodenna a je bežne považované za jeden z kultúrne-kreatívnych priemyslov. V diplomovej …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Jaroslav Švelch, PhD.
  • Oponent: Mgr. Tomáš Bártek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií

Práce na příbuzné téma