Bc. Adéla HORNÍKOVÁ

Master's thesis

Zavádění vrstevnického hodnocení do hodin slohu v anglickém jazyce

Implementing formative assessment strategies in lower-secondary English classes
Abstract:
This thesis explores the implementation of formative assessment, specifically focusing on peer assessment, within the context of teaching writing in English language lessons. Formative assessment embodies a variety of classroom activities happening during learning process where both teachers and students are involved. The study aims to evaluate peer assessment influences on students' writing, students …more
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá implementací formativního hodnocení. Je zaměřena na vrstevnické hodnocení, v kontextu výuky slohu (psaní) v hodinách anglického jazyka. Formativní hodnocení zahrnuje různé aktivity ve třídě, které probíhají během učebního procesu. Do těchto aktivit jsou zapojeni jak učitelé, tak žáci. Studie si klade za cíl posoudit, jak, nebo zda vůbec, vrstevnické hodnocení ovlivňuje …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HORNÍKOVÁ, Adéla. Zavádění vrstevnického hodnocení do hodin slohu v anglickém jazyce. Plzeň, 2024. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/