Zavádění vrstevnického hodnocení do hodin slohu v anglickém jazyce – Bc. Adéla HORNÍKOVÁ
Bc. Adéla HORNÍKOVÁ
Master's thesis
Zavádění vrstevnického hodnocení do hodin slohu v anglickém jazyce
Implementing formative assessment strategies in lower-secondary English classes
Abstract:
This thesis explores the implementation of formative assessment, specifically focusing on peer assessment, within the context of teaching writing in English language lessons. Formative assessment embodies a variety of classroom activities happening during learning process where both teachers and students are involved. The study aims to evaluate peer assessment influences on students' writing, students …moreAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá implementací formativního hodnocení. Je zaměřena na vrstevnické hodnocení, v kontextu výuky slohu (psaní) v hodinách anglického jazyka. Formativní hodnocení zahrnuje různé aktivity ve třídě, které probíhají během učebního procesu. Do těchto aktivit jsou zapojeni jak učitelé, tak žáci. Studie si klade za cíl posoudit, jak, nebo zda vůbec, vrstevnické hodnocení ovlivňuje …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HORNÍKOVÁ, Adéla. Zavádění vrstevnického hodnocení do hodin slohu v anglickém jazyce. Plzeň, 2024. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Lower Secondary School Teacher Training / Lower Secondary School Teacher Training in the English Language and Lower Secondary School Teacher Training in the Czech Language
Theses on a related topic
-
Zkušenosti se zaváděním formativního hodnocení v praxi na 2. stupni vybrané základní školy v hodinách českého jazyka
Simona Suchánková -
Zavádění formativního hodnocení na 2. stupni základní školy
Petra Srbová -
Formativní hodnocení na 1. stupni ZŠ
Adéla Lívová -
Využití formativního hodnocení na prvním stupni ZŠ
Hana Zatloukalová -
Formativní hodnocení žáků na 2. stupni základní školy v hodinách matematiky
Jaromír HENDRYCH -
Magie skutečného (Technicistní architektura a reakce na internacionální sloh. Poznámky k fenomenologické architektuře)
Filip Šenk -
Analýza a srovnání učebnic českého jazyka se zaměřením na sloh a komunikaci
Roman Tilcer -
Využití tvůrčího psaní s prvky fanfikce ve výuce slohu.
Ivana Kakačová