Zavádění vrstevnického hodnocení do hodin slohu v anglickém jazyce – Bc. Adéla HORNÍKOVÁ
Bc. Adéla HORNÍKOVÁ
Diplomová práce
Zavádění vrstevnického hodnocení do hodin slohu v anglickém jazyce
Implementing formative assessment strategies in lower-secondary English classes
Abstract:
This thesis explores the implementation of formative assessment, specifically focusing on peer assessment, within the context of teaching writing in English language lessons. Formative assessment embodies a variety of classroom activities happening during learning process where both teachers and students are involved. The study aims to evaluate peer assessment influences on students' writing, students …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá implementací formativního hodnocení. Je zaměřena na vrstevnické hodnocení, v kontextu výuky slohu (psaní) v hodinách anglického jazyka. Formativní hodnocení zahrnuje různé aktivity ve třídě, které probíhají během učebního procesu. Do těchto aktivit jsou zapojeni jak učitelé, tak žáci. Studie si klade za cíl posoudit, jak, nebo zda vůbec, vrstevnické hodnocení ovlivňuje …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HORNÍKOVÁ, Adéla. Zavádění vrstevnického hodnocení do hodin slohu v anglickém jazyce. Plzeň, 2024. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy a Učitelství českého jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Zkušenosti se zaváděním formativního hodnocení v praxi na 2. stupni vybrané základní školy v hodinách českého jazyka
Simona Suchánková -
Zavádění formativního hodnocení na 2. stupni základní školy
Petra Srbová -
Formativní hodnocení na 1. stupni ZŠ
Adéla Lívová -
Hodnocení žáků na 2. stupni základní školy v současné praxi
Karolína Čápová -
Využití formativního hodnocení na prvním stupni ZŠ
Hana Zatloukalová -
Tvořivý sloh v integrované výuce literatury a slohu pro neslyšící
Pavla BOGNEROVÁ -
Magie skutečného (Technicistní architektura a reakce na internacionální sloh. Poznámky k fenomenologické architektuře)
Filip Šenk -
Analýza a srovnání učebnic českého jazyka se zaměřením na sloh a komunikaci
Roman Tilcer