Bc. Milena Charvátová
Master's thesis
Marketing luxusních značek
Luxury brand marketing
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je seznámení čtenářů s fungováním segmentu luxusních značek na trhu. Začátek práce je věnován představení tohoto segmentu, historii a současnosti. V práci jsou uvedeny hlavní strategie a použití marketingových nástrojů, které luxusní značky využívají. Text zahrnuje výsledky jejich hospodaření během ekonomické krize, nové trendy v oblasti luxusních značek a shrnuje mezinárodní …viacAbstract:
The aim of this thesis is to inform readers with functioning of the segment of luxury brands on the market. The beginning of the thesis is focused on introducing the segment, its history and present. In the text there are shown the main strategies and the use of marketing tools of luxury brands. The text includes results during and after economic crises, new trends in the area of luxury brands and …viacKľúčové slová
Marketing luxusních značek luxusní značka prémiová značka značka marketingové nástroje prestižní spotřeba luxus v Praze mezinárodní vnímání luxusu padělání luxusních značek ekonomická krize nové trendy v marketingu. Luxury brand marketing luxury brand premium brand brand marketing tools conspicuous consumption luxury in Prague international perception of luxury counterfeiting of luxury brands economic crisis new trends in marketing.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n6z4b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedúci: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v podpoře udržitelné dopravy v České republice
Eliška Peloušková -
Implementace Průmysl 4.0/digitalizace v logistických systémech (v nákupu, zásobování, skladování, distribuci, obchodě) v praxi podniku
Eva Hajná -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové sofistikované trendy v personalistice
Petra Svoboda