Bc. Milena Charvátová

Diplomová práce

Marketing luxusních značek

Luxury brand marketing
Anotace:
Cílem této diplomové práce je seznámení čtenářů s fungováním segmentu luxusních značek na trhu. Začátek práce je věnován představení tohoto segmentu, historii a současnosti. V práci jsou uvedeny hlavní strategie a použití marketingových nástrojů, které luxusní značky využívají. Text zahrnuje výsledky jejich hospodaření během ekonomické krize, nové trendy v oblasti luxusních značek a shrnuje mezinárodní …více
Abstract:
The aim of this thesis is to inform readers with functioning of the segment of luxury brands on the market. The beginning of the thesis is focused on introducing the segment, its history and present. In the text there are shown the main strategies and the use of marketing tools of luxury brands. The text includes results during and after economic crises, new trends in the area of luxury brands and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace