Význam barev v marketingové komunikaci v oblasti bankovnictví – Bc. Veronika Křápková
Bc. Veronika Křápková
Master's thesis
Význam barev v marketingové komunikaci v oblasti bankovnictví
The Importance of Colors in Marketing Communication in Banking area
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je průzkum vnímání barev v marketingové komunikaci především v oblasti bankovnictví. Práce pojednává o tom, co je asociováno s konkrétními barvami a jaké barvy jsou asociovány s bankami. Práce má za cíl potvrdit nebo vyvrátit výzkumné otázky stanovené v teoretické části práce. První část práce je zaměřena na teorii barev, významu barev v marketingové komunikaci, firemní …moreAbstract:
The subject of this dissertation work is research of how colors are perceived in marketing communication especially in an area of banking. The work is dealing with what is asso-ciated with specific colors and which colors are associated with banks. The aim of this work is to confirm or refute research questions which are determined in a theoretical part of this work. First part of this work is aimed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KŘÁPKOVÁ, Veronika. \textit{Význam barev v marketingové komunikaci v oblasti bankovnictví}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2018. Available from: https://theses.cz/id/2xs0rk/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Křápková, Veronika. Význam barev v marketingové komunikaci v oblasti bankovnictví. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace společnosti
Spilko Spilko -
Marketingová komunikace v bankovnictví: nové trendy
Kateryna Bohun -
Analýza marketingové komunikace bankovní společnosti
Patricie Fojtíková -
Trendy marketingové komunikace v bankovním sektoru
Monika Bílá -
Návrh marketingové komunikace bankovní společnosti
Petra Vincourková -
Analýza marketingové komunikace vybraných bankovních produktů v mezinárodní bance
Marie Chodorová -
Analýza marketingové komunikace vybrané banky
Valerie Zrubecká -
Marketingová komunikace pro seniory
Kristýna Jursíková