Ozoboti jako prostředek pro rozvoj informatického myšlení – Bc. Jan MAJER
Bc. Jan MAJER
Diplomová práce
Ozoboti jako prostředek pro rozvoj informatického myšlení
Ozobots as a tool for the development of computer thinking
Anotace:
V mé diplomové praci se zabývám rozvojem informatického myšlení pomocí robotické pomucky jmeném ozobot. V teoretické části se zaměřuji na to co je to informatické myšlení, jak se liší nový ramcově vzdělávací plán od toho původního. V teoretické částí takě učím čtenáře pracovat s ozobotem a představuji možnosti a způsoby rozvoji informatického myšlení. V praktické části jsem zpracoval několik pracovních …víceAbstract:
In my dissertation I deal with the development of computer thinking using a robotic aid called ozobot. In the theoretical part, I focus on what IT thinking is, how the new framework educational plan differs from the original. In the theoretical part, I also teach readers to work with ozobot and present the possibilities and ways of developing computer thinking. In the practical part, I prepared several …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Tomáš Jakeš, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAJER, Jan. Ozoboti jako prostředek pro rozvoj informatického myšlení. Plzeň, 2021. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Tv-INF
Práce na příbuzné téma
-
Metodické návrhy pro výuku informatiky na 2. stupni ZŠ se zaměřením na implementaci webových a mobilních aplikací
Tereza VELENOVÁ -
Bezpečné používání sociálních sítí jako téma ve výuce Informatiky na základní škole
Vendula Dlapová -
Projektový přístup při výuce informatiky na základní škole se zaměřením na první stupeň
Petr PAZOUR -
Implementace moderních technologií do výuky informatiky na základní škole
Pavel MICHELSOHN -
Aktivity na podporu rozvoje algoritmického a informatického myšlení na 2. stupni ZŠ
Jiří MACHÁLEK -
Výuka informatiky na středních školách v ČR
Filip Rott -
Interaktivní výuka informatiky na 2. stupni základní školy
Jana CHLÁDKOVÁ -
Výuka Informatiky na základní škole zřizované podle §16 odst. 9 školského zákona
Pavlína ŽIDKOVÁ