Bc. Kristýna Malá

Diplomová práce

La traduction des textes publicitaires français en tchèque – ses enjeux et ses spécifiques

The translation of French advertising texts into Czech - its issues and specificities
Abstract:
The Master's thesis deals with the issue of translating French advertising texts into Czech. The theoretical part examines the existing knowledge about advertising in both language contexts and describes possible translation methods. It also describes the translation of advertisements considering cultural differences. In the empirical part, different types of advertising texts are examined, have their …více
Abstract:
Magisterská práce se zabývá problematikou překladu francouzských reklamních textů do češtiny. Teoretická část zkoumá dosavadní poznatky o reklamě v obou jazykových prostředích a popisuje možné překladatelské postupy. Popisuje překlad reklamy také s přihlédnutím ke kulturním odlišnostem. V empirické části jsou zkoumány různé druhy reklamních textů, je definována jejich specifičnost a na základě teoretických …více
 
 
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
  • Vedoucí: PhDr. Pavla Doležalová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Petr Vurm, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Překladatelství románských a germánských jazyků / Překladatelství francouzštiny