Bc. Lenka BLAŽKOVÁ
Master's thesis
Guerrilla marketing
Guerrilla marketing
Abstract:
Cílem práce bylo na základě teoretických podkladů a jejich praktické aplikace v České republice identifikovat využívané typy Guerrilla marketingu na českém trhu a navrhnout možnosti pro konkrétní firmu.Abstract:
The aim of the thesis was to identify used types of Guerilla marketing in Czech market on the basis of theoretical material and its practical application in the Czech Republic and to suggest options for a particular company.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 9. 2015
Accessible from:: 11. 9. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Iveta Broučková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BLAŽKOVÁ, Lenka. Guerrilla marketing. Č. Budějovice, 2015. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.9.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 9. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Guerrilla jako prostředek marketingové komunikace
Tomáš Kopáček -
Využití nových trendů marketingové komunikace ve vybraném podniku
Lenka Jandová -
The Guerrilla Marketing and Campaign Development for Rowline Ltd.
Daniela Nacházelová -
Guerrilla marketing {--} překvapivý úder v boji.
Jitka ALEXOVÁ -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Ellen Mlčochová -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Matěj Vacínek
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights