Bc. Lenka BLAŽKOVÁ

Master's thesis

Guerrilla marketing

Guerrilla marketing
Anotácia:
Cílem práce bylo na základě teoretických podkladů a jejich praktické aplikace v České republice identifikovat využívané typy Guerrilla marketingu na českém trhu a navrhnout možnosti pro konkrétní firmu.
Abstract:
The aim of the thesis was to identify used types of Guerilla marketing in Czech market on the basis of theoretical material and its practical application in the Czech Republic and to suggest options for a particular company.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2015
Zverejniť od: 11. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Iveta Broučková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BLAŽKOVÁ, Lenka. Guerrilla marketing. Č. Budějovice, 2015. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.9.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 11. 9. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakulta
 
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses 2y26l2 2y26l2/2
15. 9. 2015
Složky
Soubory
Bulánová, L.
16. 9. 2015
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.