Veronika BERÁNKOVÁ

Bakalářská práce

Expanze českého podniku na německý trh s laboratorním zařízením

Expansion of the Czech company into the German laboratory equipment market
Anotace:
Expanze malého podniku na zahraniční trhy je mnohdy doprovázena omezujícími bariérami. Snahou společnosti Labox je koncipovat komunikační a marketingové nástroje tak, aby uspěla na zahraničním trhu. Pro řešení omezujících bariér a návrh komunikačních nástrojů jsou používány poznatky z vědeckých studií zabývajících se vstupem společnosti na teritoriálně blízké trhy. Cílem práce je navrhnout komunikační …více
Abstract:
The expansion of a small enterprise into foreign markets is often accompanied by restrictive barriers. Labox strives to design communication and marketing tools to succeed in the foreign market. Knowledge from scientific studies focusing on the entry of enterprises into territorially close markets is used to overcome these restrictive barriers and design communication tools. The aim of this work is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BERÁNKOVÁ, Veronika. Expanze českého podniku na německý trh s laboratorním zařízením. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management