Expanze českého podniku na německý trh s laboratorním zařízením – Veronika BERÁNKOVÁ
Veronika BERÁNKOVÁ
Bachelor's thesis
Expanze českého podniku na německý trh s laboratorním zařízením
Expansion of the Czech company into the German laboratory equipment market
Abstract:
Expanze malého podniku na zahraniční trhy je mnohdy doprovázena omezujícími bariérami. Snahou společnosti Labox je koncipovat komunikační a marketingové nástroje tak, aby uspěla na zahraničním trhu. Pro řešení omezujících bariér a návrh komunikačních nástrojů jsou používány poznatky z vědeckých studií zabývajících se vstupem společnosti na teritoriálně blízké trhy. Cílem práce je navrhnout komunikační …moreAbstract:
The expansion of a small enterprise into foreign markets is often accompanied by restrictive barriers. Labox strives to design communication and marketing tools to succeed in the foreign market. Knowledge from scientific studies focusing on the entry of enterprises into territorially close markets is used to overcome these restrictive barriers and design communication tools. The aim of this work is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BERÁNKOVÁ, Veronika. \textit{Expanze českého podniku na německý trh s laboratorním zařízením}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2023. Available from: https://theses.cz/id/2y3bz9/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BERÁNKOVÁ, Veronika. Expanze českého podniku na německý trh s laboratorním zařízením. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Efektivnost online marketingových nástrojů ve vztahu k návštěvnosti a konverzi na e-shopu
Luboš Vnenk -
Analýza online marketingu e-shopů
Tomáš Kudláček -
Expanze zákaznicky orientovaného startupu na mezinárodní trh
Ilia Sablukov -
Marketingová strategie české společnosti MUFFIK pro vstup na německý trh
Jessica Niederlová -
Interkulturní marketing a komunikace: Česko a Německo
Jiřina Navrátilová -
Marketingová strategie společnosti Prusa Research (s ohledem na expanzi na německý trh)
Tomáš Hampl -
Internetová marketingová komunikace Monkeyposters.de pro německý trh
Nikola Urbaníková -
Možnosti vstupu české oděvní značky Odivi s.r.o. na německý trh
Karolína Břinková