Analýza trhu pro vybraný segment cestovního ruchu - vodní turistika – Aneta KOUDELKOVÁ
Aneta KOUDELKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza trhu pro vybraný segment cestovního ruchu - vodní turistika
Market analysis for a selected segment of tourism - water tourism
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvořit účinný marketingový mix a navrhnout rady a změny v této oblasti. S tímto souvisí další dílčí úkoly. Prostudování české i jiné literatury a formulovat nejzákladnější, nejdůležitější poznatky týkající se vodní turistiky. Na závěr také analyzovat český trh v oblasti vodní turistiky.Abstract:
The main goal of this bachelor thesis is to create an effective marketing mix and suggest advice and changes in this area. This is related to another sub-tasks. Next goal is to study Czech and other literature and formulate the basic and important knowledge related to water tourism. Finally, analyze the Czech market in the field of water tourism.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Hana Ovesleová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOUDELKOVÁ, Aneta. \textit{Analýza trhu pro vybraný segment cestovního ruchu - vodní turistika}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/2yjszi/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOUDELKOVÁ, Aneta. Analýza trhu pro vybraný segment cestovního ruchu - vodní turistika. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Marketingový plán uvedení nové služby na trh
Khanh Linh Nguyenová -
Uvedení nového produktu na trh
Alžběta Beranová -
Marketingový projekt uvedení nového výrobku Mumijo gel na trh
Barbora Strýčková -
Analýza zavádění nového produktu na trh
Zdeněk Vojtěchovský -
Uvedení osobního elektrického automobilu na český trh
Jan Kubín -
Expanze české kosmetické značky na francouzský trh
Barbora Nováček Látalová -
Uvedení nového produktu na trh ve společnosti AFIM, s. r. o.
Lucie Mondspiegelová -
Inovativní a efektivní nízkorozpočtová marketingová strategie společnosti Léčivé rostliny s. r. o. pro slovenský farmaceutický trh
Hana Pelikánová