Aneta KOUDELKOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza trhu pro vybraný segment cestovního ruchu - vodní turistika

Market analysis for a selected segment of tourism - water tourism
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvořit účinný marketingový mix a navrhnout rady a změny v této oblasti. S tímto souvisí další dílčí úkoly. Prostudování české i jiné literatury a formulovat nejzákladnější, nejdůležitější poznatky týkající se vodní turistiky. Na závěr také analyzovat český trh v oblasti vodní turistiky.
Abstract:
The main goal of this bachelor thesis is to create an effective marketing mix and suggest advice and changes in this area. This is related to another sub-tasks. Next goal is to study Czech and other literature and formulate the basic and important knowledge related to water tourism. Finally, analyze the Czech market in the field of water tourism.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Hana Ovesleová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KOUDELKOVÁ, Aneta. Analýza trhu pro vybraný segment cestovního ruchu - vodní turistika. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/