Aneta KOUDELKOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza trhu pro vybraný segment cestovního ruchu - vodní turistika

Market analysis for a selected segment of tourism - water tourism
Anotácia:
Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvořit účinný marketingový mix a navrhnout rady a změny v této oblasti. S tímto souvisí další dílčí úkoly. Prostudování české i jiné literatury a formulovat nejzákladnější, nejdůležitější poznatky týkající se vodní turistiky. Na závěr také analyzovat český trh v oblasti vodní turistiky.
Abstract:
The main goal of this bachelor thesis is to create an effective marketing mix and suggest advice and changes in this area. This is related to another sub-tasks. Next goal is to study Czech and other literature and formulate the basic and important knowledge related to water tourism. Finally, analyze the Czech market in the field of water tourism.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Hana Ovesleová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOUDELKOVÁ, Aneta. Analýza trhu pro vybraný segment cestovního ruchu - vodní turistika. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Retail Management