Analýza trhu pro vybraný segment cestovního ruchu - vodní turistika – Aneta KOUDELKOVÁ
Aneta KOUDELKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza trhu pro vybraný segment cestovního ruchu - vodní turistika
Market analysis for a selected segment of tourism - water tourism
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvořit účinný marketingový mix a navrhnout rady a změny v této oblasti. S tímto souvisí další dílčí úkoly. Prostudování české i jiné literatury a formulovat nejzákladnější, nejdůležitější poznatky týkající se vodní turistiky. Na závěr také analyzovat český trh v oblasti vodní turistiky.Abstract:
The main goal of this bachelor thesis is to create an effective marketing mix and suggest advice and changes in this area. This is related to another sub-tasks. Next goal is to study Czech and other literature and formulate the basic and important knowledge related to water tourism. Finally, analyze the Czech market in the field of water tourism.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Hana Ovesleová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOUDELKOVÁ, Aneta. Analýza trhu pro vybraný segment cestovního ruchu - vodní turistika. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán uvedení nové služby na trh
Khanh Linh Nguyenová -
Uvedení nového produktu na trh
Alžběta Beranová -
Marketingový projekt uvedení nového výrobku Mumijo gel na trh
Barbora Strýčková -
Analýza zavádění nového produktu na trh
Zdeněk Vojtěchovský -
Uvedení osobního elektrického automobilu na český trh
Jan Kubín -
Expanze české kosmetické značky na francouzský trh
Barbora Nováček Látalová -
Uvedení nového produktu na trh ve společnosti AFIM, s. r. o.
Lucie Mondspiegelová -
Inovativní a efektivní nízkorozpočtová marketingová strategie společnosti Léčivé rostliny s. r. o. pro slovenský farmaceutický trh
Hana Pelikánová