MARKET FOR ATTENTION: CONSEQUENCES OF INFORMATIONAL GAPS ON PERFORMANCE OF MASS MEDIA – Ján Palguta
Ján Palguta
Bakalářská práce
MARKET FOR ATTENTION: CONSEQUENCES OF INFORMATIONAL GAPS ON PERFORMANCE OF MASS MEDIA
Abstract:
In my dissertation I examine the mutual relationship between a company in mass media market and its customers, where the company enjoys an informational advantage over its customers about the quality of the provided information goods. The mass media companies compete for customers? attention, i.e. for the total number of watchers, readers, subscribers, etc., because that determines their profits. The …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/6861
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2008
- Vedoucí: Miron Tegze
- Oponent: Miroslav Kollar
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/6861
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Ekonomie
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.