Ján Palguta

Bakalářská práce

MARKET FOR ATTENTION: CONSEQUENCES OF INFORMATIONAL GAPS ON PERFORMANCE OF MASS MEDIA

Abstract:
In my dissertation I examine the mutual relationship between a company in mass media market and its customers, where the company enjoys an informational advantage over its customers about the quality of the provided information goods. The mass media companies compete for customers? attention, i.e. for the total number of watchers, readers, subscribers, etc., because that determines their profits. The …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2008
  • Vedoucí: Miron Tegze
  • Oponent: Miroslav Kollar

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/6861

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Ekonomie

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.